Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
29303101020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829010203
Vasaris
    2024     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

Simno seniūnijos socialinio darbo organizatorius (Edita Packevičienė)

PATVIRTINTA Alytaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2018 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. D1-502

(Alytaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2023 m. liepos 30 d. Įsakymo Nr. D1-746 redakcija)

SIMNO SENIŪNIJOS SOCIALINIO DARBO ORGANIZATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Simno seniūnijos socialinio darbo organizatorius yra savivaldybės administracijos darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. Pareigybės grupė – 4.
2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. būti įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį arba iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgijęs kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ir socialinio darbuotojo kvalifikaciją ar baigęs socialinio darbo studijų programą, ar socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka baigęs socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus;
3.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius socialines paslaugas bei socialinę paramą;
3.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
3.4. išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles;
3.5. mokėti dirbti su Microsoft Office kompiuterio programiniu paketu.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. priima klientus, konsultuoja juos piniginės socialinės paramos bei socialinių paslaugų teikimo klausimais:

4.1.1. socialinės pašalpos;
4.1.2. būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijos;
4.1.3. laidojimo pašalpos;
4.1.4. Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatyme numatytų išmokų vaikams (išskyrus vienkartinę išmoką įsikurti) skyrimo.

4.2. priima seniūnijos gyventojų prašymus dėl socialinių paslaugų skyrimo, vienkartinių pašalpų skyrimo, globėjų (rūpintojų) prašymus ir reikalingus dokumentus dėl priedo fiziniam asmeniui bei rengia reikalingus dokumentus ir teikia juos seniūnijos Piniginės socialinės paramos teikimo komisijai;
4.3. dirba su Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS) bei kompiuterinės Socialinės paramos apskaitos sistemos (PARAMA) programomis, tvarko socialinės pašalpos, būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijos, laidojimo pašalpos, išmokų vaikams, socialinės paramos mokiniams, paramos maisto produktais ir būtinojo vartojimo prekėmis gavėjų, priedo fiziniam asmeniui (globėjui, rūpintojui) už vaiko globą gavėjų ir socialinių paslaugų gavėjų duomenis kompiuterinėje duomenų bazėje;
4.4. pagal savo vykdomas socialinės paramos funkcijas naudojasi kitų informacinių sistemų ir valstybės registrų duomenimis;
4.5. išduoda pažymas gyventojams apie seniūnijoje paskirtas ir išmokėtas socialines išmokas ir kompensacijas;
4.6. pagal savo vykdomas funkcijas tvirtina dokumentų kopijas;
4.7. teikia Socialinės paramos skyriui mirusiųjų seniūnijos gyventojų sąrašus;
4.8. tvarko seniūnijos vienišų, neįgalių asmenų, daugiavaikių šeimų apskaitą;
4.9. dalyvauja Piniginės socialinės paramos teikimo komisijos posėdžiuose, teikia komisijai informaciją ir siūlymus dėl piniginės socialinės paramos teikimo asmenims, besikreipiantiems socialinės paramos;
4.10. nagrinėja gyventojų skundus bei prašymus, ruošia atsakymus į juos;
4.11. pagal savo vykdomas funkcijas sutvarko dokumentus, perduodamus į archyvą;
4.12. teikia informaciją ir pasiūlymus Socialinės paramos skyriui dėl socialinės paramos teikimo seniūnijos gyventojams;
4.13. teikia ataskaitas apie atliktą darbą;
4.14. vykdo kitas įstatymais, Savivaldybės tarybos, kolegijos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais nustatytas funkcijas bei kitus vienkartinio pobūdžio savivaldybės mero, administracijos direktoriaus, Socialinės paramos skyriaus vedėjo, seniūno nurodymus bei pavedimus siekiant įstaigos strateginių tikslų įgyvendinimo.

IV SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus seniūnui.

 

 
Paskutinis atnaujinimas: 2023-11-02 02:39:55

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0017.30 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Padalinio, kuriam pavesta aptarnauti besikreipiančius asmenis, kontaktai (8 315) 69 019,
el. p. [email protected]
Kalba, kuria gali būti aptarnaujami valstybinės kalbos nemokantys asmenys anglų k., rusų k.

Asmenų aptarnavimas
Informacija telefonu (8 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (8 315) 55 530
Faks. (8 315) 74 716
El. p. [email protected]
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528