Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
29303101020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829010203
Vasaris
    2024     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

Teisės ir vidaus administravimo skyriaus vyriausioji specialistė (Liveta Daugininkė)

PATVIRTINTA Alytaus rajono savivaldybės administracijos
2023 m. gegužės 16 d. Administracijos direktoriaus įsakymas Nr.: D1-551

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TEISĖS IR VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo - IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:

3.1. viešieji pirkimai.

4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):

4.1. teisė.

III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:

5.1. viešųjų pirkimų organizavimas ir vykdymas.

6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:

6.1. teisinių dokumentų, susijusių su viešaisiais pirkimais rengimas ir konsultacijų teikimas.

IV SKYRIUS
FUNKCIJOS

7. Apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešaisiais pirkimais susijusios informacijos apdorojimą.
8. Analizuoja ir vertina tiekėjų pateiktus viešųjų pirkimų dokumentus arba prireikus koordinuoja tiekėjų pateiktų viešųjų pirkimų dokumentų analizę ir vertinimą.
9. Planuoja viešuosius pirkimus arba prireikus koordinuoja viešųjų pirkimų planavimą, rengia su jų planavimu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su jų planavimu susijusių dokumentų rengimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su viešaisiais pirkimais susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešaisiais pirkimais susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešaisiais pirkimais susijusiais klausimais.
12. Rengia konkrečių viešųjų pirkimų dokumentus arba prireikus koordinuoja konkrečių viešųjų pirkimų dokumentų rengimą.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo rengimą.
14. Apdoroja su teisės klausimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su teisės klausimais susijusios informacijos apdorojimą.
15. Atstovauja įstaigos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose arba prireikus koordinuoja atstovavimą įstaigos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose ir rengia susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja susijusių dokumentų rengimą.
16. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
17. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
18. Rengia teisės aktų projektus, sutartis ir kitus su teisės klausimais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų rengimą.
19. Dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų veikloje.
20. Rengia metinį viešųjų pirkimų planą, atlieka pirkimus per CVP IS, centrines perkančiąsias organizacijas, siekiant sudaryti pirkimų sutartis, organizuoja pirkimų sutarčių pasirašymą, jas viešina su pasiūlymais. Rengia viešųjų pirkimų ataskaitas.
21. Dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų veikloje. Organizuoja konfidencialumo pasižadėjimų ir nešališkumo deklaracijų pasirašymą, asmenų dalyvaujančių viešųjų pirkimų organizavimo procese.
22. Koordinuoja CPO sutartis su Perkančiosiomis organizacijomis, inicijuojančiomis centralizuotus pirkimus, kurių planuojamos sudaryti pirkimo sutarties vertė viršija 15 000,00 Eur be PVM ir kitų pirkimų, kurie priskirti centralizuotiems pirkimams, numatytus Perkančiosios organizacijos patvirtintame planuojamų atlikti pirkimų plane, procedūras.
23. Pagal poreikį teikia pagal Viešųjų, pirkimų įstatymo 82-1 straipsnio 1 dalies 2 punktą vykdomų pirkimų pagalbines viešųjų pirkimų veiklos paslaugas, susijusias su viešųjų pirkimų procedūromis ar dokumentų rengimu bei naudojantis suteikta naudotojo teise CVP IS paskyroje skelbti informaciją Viešųjų, pirkimų įstatymo 86 straipsnio 9 dalyje nustatyta tvarka.
24. Dalyvauja planuojant skyriaus veiklą, siekiant užtikrinti šiai pareigybei priskirtų funkcijų vykdymą, teikia pasiūlymus dėl skyriaus darbo organizavimo tobulinimo, naujų darbo krypčių ir formų, efektyvesnių pirkimų kontrolės priemonių diegimo.
25. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

26.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)
arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.2. studijų kryptis - teisė (arba);
26.3. studijų kryptis - viešasis administravimas (arba);
arba:
26.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.5. darbo patirtis – viešųjų pirkimų srities patirtis;
26.6. darbo patirties trukmė - 1 metai.

VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS

27. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

27.1. komunikacija – 3;
27.2. analizė ir pagrindimas – 4;
27.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
27.4. organizuotumas – 3;
27.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.

28. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

28.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 3.

29. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

29.1. teisės išmanymas – 3;
29.2. viešųjų pirkimų išmanymas – 3.

 ________________________

 
Paskutinis atnaujinimas: 2023-07-31 16:19:06

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0017.30 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Padalinio, kuriam pavesta aptarnauti besikreipiančius asmenis, kontaktai (8 315) 69 019,
el. p. [email protected]
Kalba, kuria gali būti aptarnaujami valstybinės kalbos nemokantys asmenys anglų k., rusų k.

Asmenų aptarnavimas
Informacija telefonu (8 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (8 315) 55 530
Faks. (8 315) 74 716
El. p. [email protected]
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528