Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
29303101020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829010203
Vasaris
    2024     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

KOMUNALINIO ŪKIO IR ARCHITEKTŪROS SKYRIAUS VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS (Virginija Barysienė)

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
KOMUNALINIO ŪKIO IR ARCHITEKTŪROS SKYRIUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. priežiūra ir kontrolė.

III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. žemėtvarkos planavimo procesas, žemėtvarkos klausimų sprendimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Statinių naudojimo priežiūra.

IV SKYRIUS
FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
11. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
12. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
13. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
14. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
15. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
16. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
17. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
18. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
19. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
20. Vykdo žemėtvarkos planavimo procesą ir rengia dokumentus (ŽPDRIS), teikia asmenims konsultacijas vietovės lygmens specialiojo teritorijų planavimo žemėtvarkos dokumentų (žemėtvarkos schemos, kaimo plėtros žemėtvarkos projektai), žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimo ir kitais žemės planavimo klausimais.
21. Dalyvauja įgyvendinant rajono savivaldybės bendrojo plano sprendinius savivaldybės teritorijoje, teikia pasiūlymus teritorijų planavimo dokumentams rengti savivaldybės teritorijoje ir dalyvauja vykdant savivaldybės strateginį planavimą, teisės aktų nustatyta tvarka peržiūri parengtus teritorijų planavimo dokumentus.
22. Teisės aktų nustatyta tvarka dalyvauja Alytaus rajono savivaldybės teritorijų planavimo komisijos darbe, pagal poreikį nagrinėja bei derina žemėtvarkos ir kitų projektavimo institucijų parengtus projektus, dalyvauja jų svarstyme, organizuoja teritorijų planavimo dokumentų registrų tvarkymą.
23. Vykdo statinių naudojimo priežiūrą, teikia išvadas, siūlymus, konsultuoja. Tikrina, ar laikomasi LR Statybos įstatyme ir kt. teisės aktuose nustatytų statinių techninės priežiūros ir naudojimo, saugos ir kt. reikalavimų. Reikalauja atlikti statinio ekspertizę, įvykus statinio avarijai, pastebėjus statinio deformacijas, keliančias pavojų žmonių sveikatai, gyvybei ar aplinkai.
24. Pagal priskirtą kompetenciją išduoda nustatytos formos pažymas apie patalpų ar pastatų naudojimą pagal Nekilnojamojo turto registre įregistruotą paskirtį – pagal viešojo administravimo subjektų pateiktus prašymus.
25. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
26.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
26.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.4. darbo patirtis – žemės tvarkymo patirtis;
26.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.
27. Atitikimas kitiems reikalavimams:
27.1. gebėti dirbti su Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacine sistema (ŽPDRIS).
28. Transporto priemonių pažymėjimai:
28.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS

29. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
29.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
29.2. organizuotumas – 3;
29.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
29.4. analizė ir pagrindimas – 3;
29.5. komunikacija – 4.
30. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
30.1. informacijos valdymas – 3.
31. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
31.1. dokumentų valdymas – 3.

 
Paskutinis atnaujinimas: 2023-05-24 13:10:19

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0017.30 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Padalinio, kuriam pavesta aptarnauti besikreipiančius asmenis, kontaktai (8 315) 69 019,
el. p. [email protected]
Kalba, kuria gali būti aptarnaujami valstybinės kalbos nemokantys asmenys anglų k., rusų k.

Asmenų aptarnavimas
Informacija telefonu (8 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (8 315) 55 530
Faks. (8 315) 74 716
El. p. [email protected]
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528