Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
29303101020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829010203
Vasaris
    2024     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

Teisės ir vidaus administravimo skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybės aprašymas (Irma Mikailionytė)

Patvirtinta 2020 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. D1-746


ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TEISĖS IR VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIUS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:

3.1. teisė.

4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):

4.1. personalo valdymas.

III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:

5.1. atstovavimas teismuose, dokumentų rengimas ir teisinis vertinimas.

6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:

6.1. konsultacijų teikimas, personalo duomenų tvarkymas.

IV SKYRIUS
FUNKCIJOS

7. Apdoroja su teisės klausimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su teisės klausimais susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo stebėseną, analizę ir vertinimą.
9. Atstovauja įstaigos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose arba prireikus koordinuoja atstovavimą įstaigos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose ir rengia susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja susijusių dokumentų rengimą.
10. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
11. Rengia ir teikia su sudėtingais teisės klausimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sudėtingais teisės klausimais susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
12. Rengia teisės aktų projektus, sutartis ir kitus su teisės klausimais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų rengimą.
13. Teikia pasiūlymus dėl teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo ar tobulinimo.
14. Vertina teisės aktų projektus, sutartis ir kitus su teisės klausimais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų vertinimą, rengia teisines išvadas arba prireikus koordinuoja teisinių išvadų rengimą.
15. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
16. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
17. Dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus.
18. Organizuoja personalo atranką, perkėlimą, atleidimą arba prireikus koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.
19. Organizuoja personalo vertinimą ir kompetencijų nustatymą arba prireikus koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą.
20. Rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą.
22. Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje.
23. Vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą.
24. Dalyvauja savivaldybės tarybos, kolegijos (jei ji sudaroma) posėdžiuose, teikia patarimus jų veikloje iškylančiais juridiniais klausimais, tikrina Lietuvos teismų EPP portalą, atspausdina ir teikia registruoti EPP priemonėmis gautus dokumentus.
25. Teikia kompetentingoms institucijoms reikiamus dokumentus dėl savivaldybės institucijų ir mero patvirtintų dokumentų blankų privalomųjų formų vertinimo ir priskyrimo technologinės apsaugos lygiui ir polygiui atlikimo ir atlieka kitus su tuo susijusius veiksmus.
26. Derina Turto valdymo, Komunalinio ūkio ir architektūros skyrių, Finansų ir investicijų skyriaus (investicijų ir strateginio planavimo srities) pateiktus dokumentus, esant reikalui, rengia dokumentų projektus šiose srityse; rengia informaciją, reikalingą sudarant savivaldybės strateginius veiklos, plėtros planus ir jų įgyvendinimo ataskaitas.
27. Teikia valstybės garantuojamą pirminę teisinę pagalbą.
28. Organizuoja Nevyriausybinių organizacijų tarybos formavimą, koordinuoja jos veiklą, rengia su tuo susijusius dokumentus;.
29. Atlieka savivaldybės tarybos Etikos komisijos atsakingojo sekretoriaus funkcijas.
30. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

31. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

31.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
31.2. studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
31.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
31.4. darbo patirtis – teisinio darbo patirtis;
31.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

32. Atitikimas kitiems reikalavimams:

32.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.

VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS

33. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

33.1. komunikacija – 3;
33.2. analizė ir pagrindimas – 3;
33.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
33.4. organizuotumas – 3;
33.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.

34. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

34.1. įžvalgumas – 3.

35. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

35.1. teisės išmanymas – 3.

 
Paskutinis atnaujinimas: 2021-10-21 16:32:42

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0017.30 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Padalinio, kuriam pavesta aptarnauti besikreipiančius asmenis, kontaktai (8 315) 69 019,
el. p. [email protected]
Kalba, kuria gali būti aptarnaujami valstybinės kalbos nemokantys asmenys anglų k., rusų k.

Asmenų aptarnavimas
Informacija telefonu (8 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (8 315) 55 530
Faks. (8 315) 74 716
El. p. [email protected]
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528