Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
29303101020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829010203
Vasaris
    2024     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

Rūta Neciunskienė, vyresnioji specialistė

Darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • organizuoja gyventojų registravimą ir priėmimą pas administracijos direktorių ir administracijos direktoriaus pavaduotoją;
  • Dokumentų valdymo sistemoje registruoja administracijos direktoriaus įsakymus (o nesant tarnautojo, atsakingo už administracijos direktoriaus pasirašomų raštų ir kitų dokumentų registravimą, – registruoja administracijos direktoriaus pasirašomus raštus ir kitus dokumentus); registruoja  Dokumentų valdymo sistemoje savivaldybės administracijos ar savivaldybės administracijos direktoriaus vardu gautus raštus (prašymus);
  • peržiūri administracijos direktoriui, administracijos direktoriaus pavaduotojui  teikiamus pasirašyti dokumentus – pateikiamų dokumentų techninį įforminimą, užtikrinant teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymo organizavimą, vykdymą; nepriima ir neteikia netinkamai įformintų dokumentų pasirašyti ir tvirtinti; apie dokumentų rengimo ir įforminimo pažeidimus informuoja rengėjus;
  • Dokumentų valdymo sistemoje  užrašo rezoliucijas ant gautų dokumentų;
  • atlieka gautų dokumentų vykdymo kontrolę;
  • analizuoja duomenų, reikalingų šios pareigybės funkcijoms vykdyti, poreikį ir teikia pasiūlymus, rengia rekomendacijas dokumentų valdymo sistemai kurti ir tobulinti;
  • teikia administracijos direktoriui ir administracijos direktoriaus pavaduotojui informaciją apie planuojamus kiekvienos darbo dienos susitikimus, pasitarimus, posėdžius;
  • organizuoja administracijos direktoriaus svečių priėmimą pagal protokolo reikalavimus;
  • nustatytu laiku kviečia darbuotojus ir tarnautojus į savivaldybės administracijoje organizuojamus pasitarimus;
  • supažindina pasirašytinai ir / ar Dokumentų valdymo sistemos priemonėmis Savivaldybės tarybos narius, savivaldybės valstybės  tarnautojus, savivaldybės administracijos darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, įmonių ir įstaigų, kurių savininkė yra Alytaus rajono savivaldybė, vadovus  bei kitus suinteresuotus asmenis su administracijos direktoriaus įsakymais, mero potvarkiais, tarybos, kolegijos (jei ji sudaroma) sprendimais bei kitais dokumentais;
  • spausdina ir kopijuoja įvairius tarnybinius dokumentus;
  • skelbia norminių teisės aktų projektus Teisės aktų informacinėje sistemoje ir Alytaus rajono savivaldybės interneto tinklalapyje, o norminius teisės aktus –  Teisės aktų registre Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo nustatyta tvarka ir Alytaus rajono savivaldybės interneto tinklalapyje;
  • teikia asmenims informaciją apie Alytaus rajono savivaldybės veiklą, teikiamas paslaugas, informuoja apie asmenų aptarnavimo rajono savivaldybėje tvarką, struktūrą, darbo laiką, suteikia kitą reikiamą informaciją;
  • tvirtina savivaldybės gaunamų ir siunčiamų dokumentų, savivaldybės institucijų teisės aktų, archyvinių dokumentų išrašų, nuorašų, kopijų tikrumą;
  • vykdo kitas įstatymais,  Savivaldybės tarybos,  tarybos kolegijos (jei ji sudaroma) sprendimais,  mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais nustatytas funkcijas bei kitus vienkartinio pobūdžio savivaldybės mero, administracijos direktoriaus bei Teisės ir vidaus administravimo skyriaus vedėjo,  Teisės ir vidaus administravimo skyriaus vedėjo pavaduotojo nurodymus bei pavedimus, susijusius su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis funkcijomis tam, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
  • būti susipažinusiam su  Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius  viešąjį   administravimą, vietos savivaldą, valstybės tarnautojų veiklos etikos principus;
  • išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles, Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymą, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų įstatymą, Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, vietos savivaldą, valstybės tarnybą, valstybės tarnautojų veiklos etikos principus.
  • mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
  • mokėti dirbti su Microsoft Office kompiuterio  programiniu paketu;
  • išmanyti kalbos kultūrą, tarnybinio etiketo ir protokolo reikalavimus, dalykinio bendravimo, pokalbio taisykles.
 
Paskutinis atnaujinimas: 2017-08-03 11:29:54

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0017.30 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Padalinio, kuriam pavesta aptarnauti besikreipiančius asmenis, kontaktai (8 315) 69 019,
el. p. [email protected]
Kalba, kuria gali būti aptarnaujami valstybinės kalbos nemokantys asmenys anglų k., rusų k.

Asmenų aptarnavimas
Informacija telefonu (8 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (8 315) 55 530
Faks. (8 315) 74 716
El. p. [email protected]
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528