Šių metų balandžio 30 d. Alytaus rajono savivaldybės administracija su VšĮ „Europos socialinio fondo agentūra“ pasirašė projekto „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Alytaus rajono savivaldybėje“ finansavimo sutartį, pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonę Nr. 10.1.3-ESFA-R-920 „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse“. Bendras projekto biudžetas – 192 832,21 Eur. Europos Sąjungos fondų lėšos – 163 907,37 eurų, Alytaus rajono savivaldybės biudžeto lėšos – 28 924,84 eurų. Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.
Projekto tikslas – optimizuoti Alytaus rajono savivaldybės administracijos bei jos struktūrinių padalinių, teikiančių kultūros paslaugas, veiklos procesus, įdiegiant pažangiausias kokybės vadybos sistemas; parengti ir naudoti dokumentus, nustatančius teikiamų paslaugų kokybės standartus bei sustiprinti darbuotojų kompetencijas, reikalingas paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybei pagerinti.
Alytaus rajono kultūros centras ir 11 skyrių seniūnijose teikia informaciją apie amatininkų, rajone veikiančių verslininkų, ūkininkų teikiamas paslaugas bei produktus, bendruomenių vykdomas veiklas, kultūros renginių organizavimą. Be to, teikiamos paslaugos ir verslo sektoriui: įvairios konsultacijos verslo klausimais, produkcijos sertifikavimo, mugių organizavimo, leidimų išdavimo ir kt.
Kad pagerėtų paslaugų kokybė, paslaugos būtų teikiamos centralizuotai, informacija susisteminta ir pasiektų paslaugų gavėjus, Kultūros centro skyriuose projekto įgyvendinimo metu bus atnaujintas telefonijos tinklas, sutvarkytos ir pritaikytos klientų aptarnavimui patalpos, kuriose interesantui paslauga bus suteikiama vienoje darbo vietoje. Bus įdiegti paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės standartai, optimizavus procesus, paslaugos bus teikiamos pagal bendrą tvarką ir nustatytus reikalavimus. Bendras ir visoms vienodai taikomas vadybos pagrindas leistų efektyviau planuoti procesus, organizuoti valdymą bei vykdyti kontrolę. Įdiegti kokybės vadybos ir aptarnavimo standartai, konkrečiai apibrėžtų kokios paslaugos teikiamos, kokie privalomi žingsniai, kas už tai atsakingas ir koks galutinis rezultatas turi būti pasiektas.
Įgyvendinus projektą bus parengta veiklos organizavimo procesų ataskaita su teisinio reglamentavimo dokumentacijos analize bei pateikti siūlymai dėl pakeitimų; įkurta klientų aptarnavimo vieta Alytaus rajono kultūros centre; parengtas paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo standartas; parengta piliečių chartija; sustiprintos teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingos darbuotojų kompetencijos.
Įgyvendinus projektą Alytaus rajono gyventojai gaus kokybiškas, poreikius atitinkančias viešąsias paslaugas.
Planuojama projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga 2020 m.
Alytaus rajono savivaldybės informacija
ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS
Pirmadieniais–ketvirtadieniais | 8.00–17.00 val. |
Penktadieniais | 8.00–15.45 val. |
Pietų pertrauka | 12.00–12.45 val. |
PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS
Pirmadieniais, trečiadieniais | 8.00–17.00 val. |
Antradieniais, ketvirtadieniais | 8.00–17.30 val. |
Penktadieniais | 8.00–15.45 val. |
Padalinio, kuriam pavesta aptarnauti besikreipiančius asmenis, kontaktai – | (8 315) 69 019, el. p. [email protected] |
Kalba, kuria gali būti aptarnaujami valstybinės kalbos nemokantys asmenys | anglų k., rusų k. |
Asmenų aptarnavimas
Informacija telefonu (8 315) 69 019
Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (8 315) 55 530
Faks. (8 315) 74 716
El. p. [email protected]
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528