Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203
Spalis
    2024     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

Birutė Vaičiulienė, socialinių išmokų specialistė

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • priima klientus, konsultuoja juos piniginės socialinės paramos klausimais;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus ir reikalingus dokumentus bei rengia seniūno sprendimų projektus dėl socialinių išmokų ir kompensacijų skyrimo:
    • piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams:
      • socialinės pašalpos;
      • būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijos.
    • laidojimo pašalpos.
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus skirti Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatyme numatytas išmokas vaikams (išskyrus vienkartinę išmoką įsikurti), rengia seniūno sprendimų projektus dėl išmokų vaikams skyrimo. Teikia informaciją apie išmokų vaikams gavėjus Europos Sąjungos valstybėms;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus dėl vienkartinių pašalpų skyrimo, rengia reikalingus dokumentus ir teikia juos seniūnijos Piniginės socialinės paramos teikimo komisijai;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus dėl teisės į kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimą nustatymo, parengia ir išduoda pažymas dėl teisės į kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimą;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus ir reikalingus dokumentus bei rengia seniūno sprendimų projektus dėl vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą lengvatos skyrimo;
  • dirba su Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS) bei kompiuterinės Socialinės paramos apskaitos sistemos (PARAMA) programomis, tvarko socialinės pašalpos, būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijos, laidojimo pašalpos, vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą lengvatos, išmokų vaikams gavėjų duomenis kompiuterinėje duomenų bazėje;
  • pagal savo vykdomas socialinės paramos funkcijas naudojasi kitų informacinių sistemų ir valstybės registrų duomenimis;
  • išduoda pažymas gyventojams apie seniūnijoje paskirtas ir išmokėtas socialines išmokas ir kompensacijas;
  • pagal savo vykdomas funkcijas tvirtina dokumentų kopijas;
  • tikrina šeimų, besikreipiančių socialinės paramos, buities ir gyvenimo sąlygas, rašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktus;
  • teikia Socialinės paramos skyriui mirusiųjų seniūnijos gyventojų sąrašus;
  • dalyvauja Piniginės socialinės paramos teikimo komisijos posėdžiuose, teikia komisijai informaciją ir siūlymus dėl piniginės socialinės paramos teikimo asmenims, besikreipiantiems socialinės paramos;
  • nagrinėja gyventojų skundus bei prašymus, ruošia atsakymus į juos;
  • rengia siunčiamus dokumentus socialinių išmokų, kompensacijų skyrimo ir mokėjimo klausimais;
  • pagal savo vykdomas funkcijas sutvarko dokumentus, perduodamus į archyvą;
  • teikia informaciją ir pasiūlymus Socialinės paramos skyriui dėl piniginės socialinės paramos teikimo seniūnijos gyventojams;
  • teikia ataskaitas apie atliktą darbą;
  • vykdo seniūnijos socialinio darbo organizatoriaus funkcijas jam nesant (dėl ligos, atostogų, komandiruočių metu);
  • vykdo kitas įstatymais, Savivaldybės tarybos, kolegijos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais nustatytas funkcijas bei kitus vienkartinio pobūdžio savivaldybės mero, administracijos direktoriaus, Socialinės paramos skyriaus vedėjo, seniūno nurodymus bei pavedimus siekiant įstaigos strateginių tikslų įgyvendinimo.

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius socialinę paramą bei socialines paslaugas;
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles;
  • mokėti dirbti „Microsoft Office“, „Internet Explorer“ programiniais paketais.
 
Paskutinis atnaujinimas: 2018-12-12 06:27:55

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0017.30 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Padalinio, kuriam pavesta aptarnauti besikreipiančius asmenis, kontaktai (0 315) 69 019,
el. p. [email protected]
Kalba, kuria gali būti aptarnaujami valstybinės kalbos nemokantys asmenys anglų k., rusų k.

Asmenų aptarnavimas
Informacija telefonu (0 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (0 315) 55 530
Faks. (0 315) 74 716
El. p. [email protected]
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528